wtorek, 1 maja 2018

02.05.2018 Karty dnia

27 Nieoczekiwane pieniądze
15 Szczęśliwe zakończenie w miłości
2 Żeńska osoba główna

27+15+2=44 - 36= 8 Fałszywa osoba

27+15=42-36= 6 Łaskawa pani
15+2=17 - Otrzymanie podarunku
17+6= 23 - Sąd

Dziś mamy Dzień Flagi Rzeczpopspolitej Polskiej

Możemy odczuwać zmęczenie, znużenie pracą. Emocje po pełni 30 tego kwietnia wciąż mogą dokuczać.

RADA

Poddaj się procesowi zmian i chwytaj dzień, bo ciężka jest dola konserwatystów w świecie pełnym zmian.

AFIRMACJA

Dziś budzę w sobie przyjazne uczucia do ludzi oraz przełamuję lody i zatory w komunikacji z otoczeniem. Redukuję błędne wyobrażenia i uwalniam się od kompleksów. Ja też mam prawo do szczęścia, ale na szczęście trzeba zapracować. Jak mam uwolnić się od biedy i pecha jeśli nic nie robię? Dziś ani razu nie powiem "nie dam rady", "nie mogę", "nie potrafię". To ja jestem kowalem własnego losu.

Miłego dnia!

Karty Kipper (160 złotych) i inne usługi do zamówienia tutaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz