sobota, 5 maja 2018

06.05.2018 Karty dnia

27 Nieoczekiwane pieniądze
1 Męska osoba główna
12 Zamożna panna

27+1+12=40-36=4 - Spotkanie

27+1=28 - Oczekiwanie
1+12=13 - Zamożny dobrodziej
28+13= 41-36= 5 - Łaskawy pan

Dziś mamy Międzynarodowy Dzień Bez Diety ;)
Europejski Dzień Bezpieczeństwa

No, nie za fajnie to się składa, ponieważ przy 13 dziś będzie dużo wypadków drogowych.

15:48 - 16:48 Księżyc przechodzi z Koziorożca w Wodnika. Grozi nam błędna ocena sytuacji i przekraczanie „granic” różnego typu. Możemy mieć problemy w relacjach ze znajomymi, szczególnie w sferze zawodowej.

Mocno wibruje 6 (Wenus),11 (2 - Księżyc), 22 (4 - Rahu), 13 - karma pracy!

Dziś będzie dobrze się zrelaksować - jeżeli ktoś musi pracować, to niech działa na spokojnie. Dziś trzeba być cierpliwym. Pomysły same do głowy wtedy wpadną. Nie działajmy gwałtownie. Dzień pełen spotkań, na plan pierwszy wysuwa się energia męska. Możliwy niestety zamach, ponieważ 22 w negatywie, to wielki konserwatysta działający jednak po mistrzowsku. Fanatyzm to wielka wada wibracji 22.

AFIRMACJA

Dziś widzę, co doprowadziłam do współbrzmienia i jakie zażegnałam spory. Jeśli coś pominełam, zobaczę to na własne oczy lub poczuję na własnej skórze. Dziś odrzucam samokrytykę i niskowartościowanie swoich zasług oraz dodaję ducha innym. Moje środowisko (rodzina, znajomi) pokaże mi, gdzie brakuje szczęścia i harmonii.

Miłego dnia!

Karty Kipper (160 złotych) i inne usługi do zamówienia tutaj .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz