środa, 2 maja 2018

03.05.2018 Karty dnia

27 Nieoczekiwane pieniądze
22 Osoba wojskowa
15 Szczęśliwe zakończenie w miłości

27+22+15=64-36= 28 - Oczekiwanie

27+22=49-36= 13 - Zamożny dobrodziej
22+15 = 37-36= 1 - Męska osoba główna
13+1=14 - Smutna wiadomość

Dziś mamy Swięto Konstytucji 3 Maja, Swiatowy Dzień Wolności Prasy.

Wibruje mocno 3,8,1 (10, 19)

19 zawsze przyciąga zamachy. Saturn 8 pamiętajmy, że jest surowy, ale sprawiedliwy. Dziś spłacamy karmę z poprzedniego wcielenia. Możemy dziś stracić sporo pieniedzy lub zyskać - w zależności od karmy. Jeżeli nie mamy dużych grzechów karmicznych , to dzień zapowiada sie ekscytująco i bardzo miło. W sam raz na 3 maja :)

RADA

Wiele zależy od Ciebie i wiary we własne siły. Męczące zajęcia odłóż na jutro. Wytrwałosć w zamierzeniach się opłaci.

Każde doświadczenie czegoś cię uczy. Lekcja o zasadzie równowagi może być bolesna, ale w konsekwencji opłaca się stukrotnie. Nawet przed rzuceniem grosza żebrakowi powinieneś pomyśleć, czy nie padasz ofiarą własnej naiwności lub czy nie zabijasz w kimś woli życia albo jego własnej inicjatywy. Konsekwencje bowiem są równie przykre, jak przy czynieniu zła.

OSTRZEŻENIE

Musisz uważać, by nie wpaść w przesadę. NIe traktuj innych jakby byli gorsi.

AFIRMACJA

Dziś zostaną wytrącone na powierzchnię wszystkie szkodliwe osady. Dziś znajdą ujście wszystkie zatruwające mnie myśli Mój stan fizyczny odzwierciedla stan mojego ducha. Wszystko, czego dokonuję, zależy od mojej siły. Dziś kieruję się instynktem, który podpowie mi jak zebrać siły.

Miłego dnia!

Karty Kipper (160 złotych) i inne usługi do zamówienia tutaj .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz